Är du vår nya ekonomiadministratör/ marknadsassistent?

Vi erbjuder dig möjligheten att kombinera två intressanta arbetsuppgifter i ett mindre företag. Både ekonomi- och marknadsfrågor.

Tjänsten är personligt anpassningsbar på någonstans mellan 50% – 75%. Exakt tjänstgöringsgrad beror på dina önskemål. Arbetstidens förläggning (dock under kontorstid) över veckan är mycket flexibel där du har möjlighet att själv planera dina veckor.

Vi tror till att börja med att du hunnit samla på dig ett antal års praktisk erfarenhet av vanligt förekommande arbetsuppgifter som ekonomiadministratör.
Hos oss kommer du att få arbeta med löpande bokföring, momsredovisning, avstämningar samt förberedelser inför årsbokslut. Arbetet kommer även innefatta arbete med löner och har du inte erfarenhet av löner kommer vi att lära dig.

Som marknadsassistent kommer du att arbeta som webbredaktör, med kundevent och övrigt marknadsarbete.

Vi ser gärna att du är en lättsam, energirik person som trivs att vara i kontakt med andra.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Rekryteringskonsult Peder Hansson på rekryteringsföretaget Terminalen Executive Search. Telefonnummer 0730-26 80 30 eller via e-post peder.hansson@terminalen.nu.

Välkommen med din ansökan senast 31 oktober till www.terminalen.nu/rekryteringar